سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ساخت جرثقیل سقفی

معمولا ساخت جرثقیل های سقفی به دو صورت جرثقیل سقفی تک پل و جرثقیل سقفی 2 پل انجام می گیرد. در ساخت جرثقیل سقفی تک پل بالابر معمولا بصورت آویز در زیر پل جرثقیل نصب می گردد و در مواری هم بصورت وزن مقابل در کنار جان پل جرثقیل نصب میشود.

تناژ مربوط به ساخت جرثقیل سقفی تک پل با توجه به دهانه قابل تغییر میباشد و نمیتوان برای آن محدودیتی قائل شد با این وجو توصیه می شود که حداکثر تا ظرفیت 10 تن و دهانه 24 متر از جرثقیل سقفی تک پل استفاده گردد زیرا در غیر اینصورت علاوه بر اینکه ابعاد پل بسیار بزرگ خواهد شد، ساخت جرثقیل غیر اقتصادی نیز میگردد.

همان طور که در بالا عنوان گردید از دهانه 24متر و ظرفیت 10 تن به بالا از جرثقیل سقفی 2 پل استفاده می گردد که دراینصورت می توان تا دهانه 35 متر و ظرفیت 300تن از این تیپ جرثقیل استفاده نمود، کاربردهای جرثقیل سقفی 2 پل بسیار زیاد بوده و از صنایع انبارشی و کوچک گرفته تا صنایع سنگین هم چون کشتی سازی ، فولاد سازی و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

نحوه قرار گیری وینچ در ساخت جرثقیل سقفی 2 پل بسته به نیاز مشتری متفاوت میباشد که معمولا بصورت رونشین بر روی پل قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید : ساخت جرثقیل مناسب ، ساخت و نصب جرثقیل

برای ساخت جرثقیل سقفی و هر مدل جرثقیل دیگر میتوانید با میکروصنعت بهترین شرکت سازنده جرثقیل در ارتباط باشید تا بهترین جرثقیل را از نظر کیفیت داشته باشید.

همچنین میتوانید برای ساخت جرثقیل یدک کش ، ساخت چرخگیر و… با بهترین شرکت سازنده میکروصنعت در تماس باشید.